Garantija un atgriešana
Pēc mēbeļu saņemšanas pamanījāt ražošanas vai transportēšanas defektu?
Neuztraucieties, mēs atrisināsim visas nepilnības. Ja Jums ir iespēja, nosūtiet mums uz e-pastu defekta fotogrāfijas, tādējādi ātrāk varēsim atrisināt radušās neērtības. Visu informāciju par garantijas servisu varat iegūt pa tālruni +37127009636 vai rakstot uz [email protected].
Jums ir tiesības atteikties no iegādātajām precēm 14 kalendāro dienu laikā pēc to saņemšanas brīdi. Visa par preci samaksātā nauda tiks atgriezta pircējam uz to bankas kontu. Lai atgrieztu mēbeles ir jāievēro sekojošie nosacījumi:
- Precei, kas tiek atgriezta, jābūt iepakotai oriģinālajā iepakojumā (Jūs varat rūpīgi atvēt iepakojumu uzmanīgi pārgriežot iepakojuma līmlenti);
- Prece nevar būt bojāta pircēja vainas dēļ.
- Gadījumos, kad preces atgriešanas iemesls ir slikta kvalitāte, mēs veiksim bojātās preces nomaiņu vai atgriezīsim iemaksāto naudas summu.
- Atgrieztās preces tiek pieņemtas Rīgā, Lielirbes ielā 17A, "Panorama Plaza" - A Ieeja.
- Mēbeles, kas tiek iegādātas līzingā, nevar tikt atgrieztas vēlāk. Pārbaudiet mēbeles vai tās atbilst Jūsu prasībām un tikai tad parakstiet līzinga līgumu.
- Naudas līdzekļu atgriešana notiek 10 darba dienu laikā vai citā laika periodā, pēc iepriekšējās vienošanās.
24 mēnešu kvalitātes garantija
Visa informācija par preci, kas tiek iegādāta sleepy.lv, ir norādīta katras preces aprakstā.
Sleepy.lv iegādātajām precēm ir līdz pat 10 gadu ražotāja garantija, kuru termiņi ir norādīti preces aprakstā un garantijas lapā. Kad Jūs iegādājaties kādu preci, pirms mēbeļu montāžas pārliecinieties par tās atbilstību.
Preces garantijas nosacījumi:
- preces montāža jāveic saskaņā ar montāžas instrukciju;
- iegādātais produkts ir izmantots paredzētajam mērķim un tas ir atbilstoši uzturēts kārtībā;
- garantija attiecas uz mēbelēm, kas ir bojātas transportēšanas rezultātā, kā arī uz defektiem, kas radušies izgatavotāja vainas dēļ;
Pircējs zaudē tiesības uz bezmaksas garantijas servisu šādos gadījumos:
- pircējs neievēroja mēbeles montāžas instrukciju;
- prece ir bojāta pircēja vainas dēļ;
- mēbeles ietekmēja neparedzami apstākļi (force majeure);
Preces kuras netiek atgriestas:
- Segas un spilveni;
- Palagi un pārvalki;
- Citas preces, kurās iesaistītas higiēnas normas;
Ja esat pamanījis preces defektu tās lietošanas laikā informējiet mūs zvanot uz +37127009636 vai rakstot [email protected]. Garantijas laikā noteiktās kvalitātes defektus sleepy.lv aizstāj vai apmaina uz sava rēķina. Sleepy.lv apņemas novērst defektu vai veikt preces apmaiņu 10-15 darba dienu laikā, pēc pretenzijas apstiprinājuma.
Ja garantijas perioda laikā atklājāt slēptus defektus, lūdzam, tos nofotogrāfēt un nosūtīt mums uz [email protected]. Preces ražotājs izskatīs un noteiks kā rezultātā ir radies bojājums un vai tas atbilst garantijas nosacījumiem. Mēs Jūs informēsim par ražotāja lēmumu. Mēs vēlētos izcelt to, ka:
- Ražotāja garantija netiek attiecināta uz preces dabisko nolietojumu;
- Gadījumos, kad preces atgriešanas iemesls ir preces zemā kvalitāte - mēs uzņemamies atbildību veikt tās bezmaksas nomaiņu pret labas kvalitātes preci vai atgriezt iemaksāto naudas summu.
Bojātā prece tiek atgriezta vai apmainīta saskaņā ar Latvijas Republikas likumiem.